محرومیت سنگین ۲ بازیکن لیگ برتری به خاطر دوپینگ

محرومیت سنگین ۲ بازیکن لیگ برتری به خاطر دوپینگ

تست دوپینگ هافبک تیم صنعت‌نفت آبادان مثبت اعلام شده است.

به اعلان آژانس خبری ورزش کده؛ افسران بازرسی دوپینگ ایران نادو مانند وارد امتحان (IC) "صادق صادقی والد احمدی" فوتبالیست لیگ اولویت دسته فن نفت پررونق را در تاریخچه 27 میزان 1402 در اثنا گیم وان ایکس بت حرفه نفت آباد و دریانورد بندرانزلی در شهرستان برپا گرفتن نمودند ، که پس از رسیدگی مدل با لابراتوار مناسبت تصویب وادا وجود جرم ممنوعه "تاموکسیفن" از طبقه جرم ممنوعه S4 صورت ماده‌ها و طرز های ممنوعه وادا ، در مثال وی اثبات شد .

شورای اصدار رای ایران نادو در فرمان ساده با مهم به رویگردانی انجام گرفته به وسیله والیبالیست بندزن 1 -1 -6 -10 حاکی بر صرف از جرم مخصوص ، اندیشه 2 سال حرمان به منظور تنیس‌باز را صادر و به وی ابلاغ علامت . منتها "صادق صادقی والد احمدی" وارسی دوسیه در شورای استیناف را خواهش نمود . پس از ارایه و وارسی اسناد طبابت و گزارش ها وی زی شورا و با در مشاهده دریافت نقش آزاد تنیس‌باز ، به منظور اعضای شورا قطعی گردید که جرم ممنوعه تاموکسیفن" به علت کاربرد درمانی وارد تن گشته شده . بنابراین به اتکا جرم 1 -1 -6 -10 قوانین عمومی کارزار با دوپینگ ایران بدلیل تایید عدم تعمد در استعمال جرم ممنوعه به منظور دوپینگ ، نکته وزنه‌بردار به مسئولیت های مشروع مد نگرش کد وادا و با در نگاه دریافتن بند عدم وجود سستی یا خبط قادر مهم ، وقت بی‌بهرگی 2 ساله صادر تبدیل شده ساده به 12 ماه تخفیف پیدا . این والیبالیست از سرگذشت 1402/08/30 تا 1403/08/29 از همه فعالیت های ورزشی ناکام گردید .

در خصوص "فائزه دیبایی" ، مزبور در تاریخچه سوم مهرماه1402 در اردوی تمهید گروه مربوط به ملت پارا دو ومیدانی به منظور رقابت های پاراآسیایی ، به وسیله افسران تفتیش دوپینگ ایران نادو در برون از امتحان (OOC) وضع مدل گیری قرارگرفت که پس از بازدید مدل در لابراتوار موقع قبول وادا وجود دو جرم "هیدروکلروتیازید" و "تریامترن" از تیم S5 در صورت ماده‌ها و روش های ممنوعه وادا ، از گروه ماده‌ها ادرارآور و پوشاننده اذعان گردید 

پس از آگاهانیدن رای شورای فرستادن نظر ایران نادو به دونده مشعر بر تمرد و حرمان ایشان ، "فائزه دیبایی" استدعا استیناف بروز که پس از پدیدار اسناد طبابت و تفسیرها وزنه‌بردار حاکی بر صرف درمانی از دو جرم ممنوعه طرف وارسی هل خون از سال 1397 ، شورای استیناف ایران نادو پدافند پدیدار می شود به منظور معافیت و کاستی هنگام بی‌نصیبی را درست دانستند . این شورا به اتکا جرم 1 -1 -6 -10 قوانین عمومی رزم با دوپینگ مذکور را به مقدار 18 ماه از سرگذشت 1402/09/06 تا 1404/03/05 تمامی فعالیت های ورزشی مایوس نمود .

نویسنده مطلب: مجتبی سلامت

مجتبی سلامت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...