ماجرای عجیب مصدومیت سعید صادقی!

ماجرای عجیب مصدومیت سعید صادقی!

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل پرت شدن از ارتفاع دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شده است.

سعید صادقی امروز بار دیگر به تیتر اخبار و ثبت نام در وان ایکس بت تبدیل شد؛ البته اینبار همه چیز علیه او بود و خبر مصدومیت بدموقع‌اش نگرانی بزرگی را در هفته‌های پایانی شکل داد.

هافبک پرسپولیس درباره اتفاقی که برایش رخ داده اینطور توضیح می‌دهد: متاسفانه در تعطیلات و وقتی در استخر بودم دمپایی‌ام سر بود و باعث شد تا زمین بخورم و این اتفاق برایم رقم بخورد. واقعا بدشانسی آوردم. نمی‌دانم باید چه بگویم و فقط امیدوارم شرایط به شکلی باشد که خیلی زود برگردم.

صادقی در کنش به شایعات روی گرفته در خصوص مصدومیت همان نقل کرد : نه ، اینقدر حرفه ای هستم که بدانم چه بایست کنم . پس‌ازآن از تکرار مخصوص و پویه ، خواستم حوضچه بروم که در نهایت این رخ داد برایم افتاد . مسلماً طبیب مطرح که دشواری حدی‌خوان منهدم و بسیار پگاه می توانم برگردم . متاسفم که در این تاریخ های لطیف جانب دسته نیستم منتها مطمئنا جمعاً تلاشم را خواهم نمود تا زیاد سریع به تمرینات گروهی برگردم و بتوانم در پهلو دیگر بازیکنان به منظور پهلوانی فعالیت کنیم .

هافبک پرسپولیس در انتها نطق کرد : بایست ام آر ای بگیرم تا حد ظریف مصدومیتم آشکار بشود و زیاد گاه این مرحله‌ها را پیگیر خواهم نمود . اینکه روی ویلچر نشسته بودم به خاطر سفارش دکتر گشت که فشاری روی پایم وارد نشود و در کل کلاً موجود تناسب به دقایق یکم این مصدومیت عالی می باشد . مشوش نباشید و بی‌نهایت فی‌الحال برمیگردم و در قبل اکیپ به منظور مقصود بزرگ مان در این هنگام تکاپو خواهیم شود .

نویسنده مطلب: مجتبی سلامت

مجتبی سلامت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...