کشورهای بدهکار جهان کدامند؟

کشورهای بدهکار جهان کدامند؟

بدهکارترین کشور‌های جهان کدامند؟

معتبرترین سایت بازی انفجار می گوید آرژانتین، مصر، اوکراین، پاکستان، اکوادور، کلمبیا، آنگولا، کنیا، غنا و ساحل عاج کشورهایی با بیشترین بدهی به صندوق بین‌المللی پول هستند که ۶۹ درصد از کل بدهی‌های جهان به این صندوق را به خود اختصاص داده‌اند.

۱۰ کشور با بیشترین بدهی به صندوق بین‌المللی پول

آرژانتین
مصر
اوکراین
پاکستان
اکوادور
کلمبیا
آنگولا
کنیا
غنا
ساحل عاج

بدهی جهانی چیست؟

مجموعه جهانی پولی دین جهانی را به عنوان بدهی های پولی/مالی انباشته ای که دولت ها ، سازمان های کمپانی ای و اشخاص دارند ، تعریف درست می کند .

مؤسسه مالی بین الملل گوشزد نمود ، در چهارچوبه وام ۳۰۵ تریلیون دلاری جهان ، شرکت ها ۱۶۱ .۷ تریلیون دلار (۵۳ درصد) ، دولت ها ۸۵ .۷ تریلیون دلار (۲۸ درصد) ، کاربران ۵۷ .۶ تریلیون دلار (۱۹ درصد) وام را به اعتبار خودتان مندرج کرده اند 

بدهی ملی چیست

خزانه داری آمریکا قرض مربوط به ملت را به عنوان همگی صور استقراضی طالع به منظور مغرم اعتدال طویل هزینه های پر می شود در طول وقت تشریح عمل می کند .

در یک سال مالی مخصوص ، هنگامی که هزینه (به عنوان نمونه ، سرمایه در دید گرفته می شود به منظور پروژه های زیربنایی) از پول (به عنوان شبیه ، پول محصول از ساو بر پول فدرال) فراتر می رود ، یک کسری پول به وجود می آید . این کسری وام مربوط به ملت آن سرزمین در تماشا گرفته می شود 

کدام کشور بیشترین بدهی ملی را دارد

بدهی ملی آمریکا بالغ بر ۳۲.۸ تریلیون دلار بوده و در حال حاضر در صدر فهرست بدهکاران جهانی قرار دارد. بار بدهی واشنگتن نگرانی‌ها در واشنگتن را درباره عادات مالی و هزینه‌های استقراض آن افزایش داده است.

آمریکا در حال حاضر به اندازه کل بدهی سه کشور رتبه‌های بعدی در فهرست بدهکاران تا آگوست ۲۰۲۳، یعنی چین (۱۵.۶ تریلیون دلار)، ژاپن (۱۱.۳ تریلیون دلار) و فرانسه (۳.۴ تریلیون دلار) بدهکار است.

نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی چیست

برای دین به ساختن آمیخته ایرانی یک مملکت ، که تعداد وام آن را در سنجش با گنجایش پولی آن برآورد می نماید ، نشانگر امکان توجهی از خصوصیت مالی یک طالع شده . هر اندازه گیری زیاد از ۱۰۰ درصد نشانی می دهد که نفقه یک سرزمین از درآمدش فراتر رفته بوده است .

با ارزیابی بدهی یک کشور در برابر عملکرد اقتصادی آن (تولید)، نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی بینشی از پتانسیل آن برای انجام تعهدات مالی خود ارائه می‌دهد.

آمریکا به چه کسانی بدهکار است

به اعلامیه « الجزیره » ، وام همگانی مکان خویش را در دست بازه گسترده ای از سهامداران ، از جمله سرمایه گذاران شخصی ، موسسات و دولت های بیرونی پدیدار عمل می کند .

پس از فاکتورگیری در دارایی های تو دولتی ، عمده ترین جزء آتی مرتبط به وام مربوط به ملت شد که از سوی دولت های برونی حفظ می شود .

بر پایه شمار حکومت خزانه داری آمریکا ، در وسط این نهاد های ظاهری ، موردهای لایق نکته عبارتند از ژاپن (۱ .۱ تریلیون دلار) ، چروک (۸۵۹ .۴ هزارمیلیون دلار) ، انگلیس (۶۶۸ .۳ هزارمیلیون دلار) ، بلژیک (۳۳۱ .۱ هزارمیلیون دلار) ، لوکزامبورگ (۳۱۸ .۲ هزارمیلیون دلار) ، سوئیس (۲۹۰ .۵ هزارمیلیون دلار) ، جزایر کیمن (۲۵۴ .۱ هزارمیلیون دلار) ، کانادا (۲۵۴ .۱ هزارمیلیون دلار) ، ایرلند (۲۵۳ .۴ هزارمیلیون دلار) و تایوان (۲۳۴ .۶ هزارمیلیون دلار) 

نویسنده مطلب: مجتبی سلامت

مجتبی سلامت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...