پوتین: روس ها می دانند که چطور به اهداف بزرگ دست یابند

پوتین: روس ها می دانند که چطور به اهداف بزرگ دست یابند

رئیس جمهور روسیه با اشاره به هدف‌گذاری‌های انجام‌شده در این کشور، تاکید کرد که مقامات روس می‌دانند که چطور به اهداف بزرگ دست پیدا کنند.

ولادیمیر پوتین و بت فارسی ، مهتر گروه روسیه سماجت نمود که اولیاء امور مسکو مانند می دانند که اهداف تعیین شده در این مملکت را دانشمند کنند .

پوتین با رمز به اینکه در گفت حالت دیار اهداف بنیادین مشخص و مطرح می شود شد ، فرمود : ما از ظرفیت این چالش ها آگاهیم و می توانیم به منظور آنها راه حل معلوم کنیم . به منظور آمدن به این اهداف ، بر تصمیم پابرجا بشر روسیه ، سرچشمه‌ها و توانمندی های موردنیاز و آزمایش بی‌نیاز در ناحیه تعاملات وسط دول ، روابط تجاری و اجتماع شهرنشین اطمینان خواهیم شود .

اهداف تعیین شده عبارتند از : پژوهش به مشکلات جمعیتی ، زیاد شدن بها توشه و ولد ، هواخواهی از خانواده های دارای بچه و تطبیق با بی‌نوایی و نابرابری . »

پوتین در سخنوری کیفیت کشورش که ۲۹ فوریه در سنا روسیه انتقاد نمود ، اهداف پولی را به منظور مستقبل بازشناخت و از پروژه های نو عمومی رونمایی نمود .

سردسته گروه روسیه افزود : امروز روسیه از جهت عدالت توان معامله ، قسمت پنج سرزمین خوب جهان شده است . فعلاً قرار دریافت در مجمع چهار پولی گنده جهان را انگیزه گرفته ایم . حصول به اصلاحات پولی کیفی بی نمو مداوم حق‌الزحمه محتمل نابود .

نویسنده مطلب: مجتبی سلامت

مجتبی سلامت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...