دلیل تیراندازی در شرق تهران چه بود؟

دلیل تیراندازی در شرق تهران چه بود؟

تیراندازی در شرق تهران

دور امروز صدای شلیک این‌اندازه گلوله در حد شرقی تهران به گوش وصول ، در همین راستی میانه آگاهی رسانی پلیس تهران با اصدار اطلاعیه ای خاطرنشان نمود که صدای شنیده می شود مرتبط به شلیک کشیده به همدستی سارقین خانه در مشرق تهران بوده شده است .

در این آگهی آمده خواهد شد : « در ساعت 18 : 35 امروز ، سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ماموران پلیس در الان گشت زنی در منطقه مشرق تهران بودند که به سرنشینان یک سیستم موتور پژو ایران‌زمین سپید رنگ مردد و به شوفر موتور گرامر وقفه دادند ، ولی شوفر بلا دقت به امر پلیس با خودروی اتومبیل شخصی پا به گریز گذاشت که در همین راستی پی‌گیری و انهزام‌عقب‌نشینی وسط پلیس و خودروی ذکرشده اول شد . »

وسط خبر رسانی پلیس پاتخت سایت شرط بندی ایرانی معتبر در بقیه این توضیح ها خاطرنشان شود : « با عدم دقت شوفر موتور پژو ایران‌زمین به گفته پلیس و رفتار به گریز ، طی یک پی‌گیری و فرار ماموران با ادب طرز بکارگیری جنگ‌افزار عمل به شلیک تیر کردند که در نهایت در حد گذرگاه کشته اجتماعی ، خودروی نام‌برده ایستاده شد . پس از آن یک شخص توقیف و فرد دوم که تقلا در بقیه گریز داشت ، از منطقه پا موقع آرمان گرد قرار گرفت . »
در نهایت اعلامیه پلیس همان آمده می باشد : « ماموران در رسیدگی ابتدایی از کامیون اسباب و بهره برداری در راهزنی خانه انکشاف شد . تحقیقات پلیس به منظور شناخت جرایم ارتکابی سارقان اسیر می شود در دستورکار پلیس دارالملک قرار گرفته بوده است . 

نویسنده مطلب: مجتبی سلامت

مجتبی سلامت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...