امروز وزرا در حیاط دولت چه گفتند؟/ از موضوع بررسی اعتراضات طلافروشان تا برخورد با ماموران متخلف فراجا

امروز وزرا در حیاط دولت چه گفتند؟/ از موضوع بررسی اعتراضات طلافروشان تا برخورد با ماموران متخلف فراجا

از موضوع بررسی اعتراضات طلافروشان تا برخورد با ماموران متخلف فراجا، اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) 26 اردیبهشت ماه 1403 هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.

توضیحات رئیس سازمان حفاظت محیط زیست درباره میزان آلودگی رود ارس

سرپرست موسسه حراست دور تعیش در اثر به شماری اعلام تناسب به تعداد کثافت رودخانه ارس و زیانها آن ، با تبیین اینکه جوی ارس را کاملا پایش می کنیم ، اصرارورزی نمود : آن آلودگی هایی که مورد بحث هست به تهی عنوان ماهیت نخواهد داشت .
علی سلاجقه در دامن مجلس امروز چهارشنبه قیافه طالع در تجمع خبرنگاران درخصوص ناپاکی هایمطرح در جوی ارس ، حرف زد : سوژه رودخانه ارس این‌اندازه سال بوده است که گفته بوده است و در این خصوص عبید خودش وظیفه داشتم و اثنا آنکه وظیفه رسمی در این درباره به بنگاه دور زندگانی امانت گشته می باشد .

وی ادامه کرد : در خصوص نهر ارس گردهمایی بی‌اندازه زیبایی در مملکت ارمنستان در این خصوص برگزار شد و کیفیت زیاد قابل اعتماد وجود داشت که بدبختانه عرض رو به روی مسائلی را گفته طولانی خواهد بود و ما از کنار حکومت برون‌مرزی پیگیر آن هستیم و ان شاءالله آن مشکلات را بلندپایه خواهیم نمود .

سلاجقه اصرار شود : جدول ارس را کاملا پایش می کنیم و آن آلودگی هایی که مورد بحث هست به بهیچوجه عنوان واقع نخواهد داشت . یقیناً آلودگی هایی دارا است ، اگر چه آنگونه غبن هایی که گفته می شود را نخواهد داشت .

اوجی خبر داد: آمادگی وزارت نفت برای بهره‌برداری از دو طرح ملی

صاحبدیوان نفت بت فوروارد اپلیکیشن از تمهید به بهره برداری واردشدن خط لوله محصول نفتی از تبریز ، تعرق تا ارومیه به طول ۲۲۲ کیلومتر آگاهی کرد .
بخشنده اوجی در دامن مجلس امروز کابینه در جمعیت خبرنگاران اظهار نمود : خط لوله تولید نفتی از تبریز ، تعرق تا ارومیه به طول ۲۲۲ کیلومتر تهیه بهره برداری شده است . از این روش ، تقطیرشده نفت ، نفت گاز و نفت تنور را به آسایش جابجایی می دهیم و بازدارنده آمدوشد مخزن های تانکر در این راه خواهیم می باشد . این مدل جوان بر بلبل هزارمیلیون تومن دفعه مالی داشته بوده است .
وی افزود : به اضافه در کیفی سازی پالایشگاه تبریز ، معاوضه فرآورده های نفت گاز یا گازوئیل به « یورو پنج » حاضر بهره برداری شده است . هرروز ۵ میلیون لیتر به وجود آوردن نفت گاز یورو پنج را خواهیم داشت که به عافیت گرداگرد حیات و پیشگیری از ناپاکی اقلیم هم‌دستی عمل می کند .

دستور نفت خاطرنشان شد : این سومین پالایشگاهی شده است که کیفی سازی آن در بخت سیزدهم به سود رسیده شده است . هم مفرد یافته گوگرد در پالایشگاه تبریز هم تامین بهره برداری شد . ما سه نقشه در استان آذربایجان شرقی داریم که یکی همان خط لوله نفتی شده . تا انتها امسال عندلیب کیلومتر خط لوله های فرآورده های نفتی را تاسیس و بهره برداری می کنیم که به کم کردن راه‌بندان و تصادفات در جاده ها هم هم‌دستی به جا می آورد .
اوجی در جواب به پرسشی انگیزه دریافت نشدن ورقه سوخت بعضی مالکان اتومبیل ، سماجت شود : هنجار وظیفه نموده خواهد بود که هموطنان بایست کنش‌ها سوخت گیری در جایگاه ها را از ۹۰ تا ۹۵ درصد با ورقه سوخت فردی خودش اجرای دهند .

وی در جواب به پرسشی درخصوص موقع آماده کردن پمپ های سوخت در سه استان جنوبی (کرمان ، هرمزگان و سیستان و بلوچستان) به سایت غیرمجاز سوخت ، اظهار نمود : سامانه ای مرتب‌سازی می شود و به روی آزمایشی اول به وظیفه خواهد شود .

اسلامی: نیمی از موارد باقی مانده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حل و فصل شد

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه حدود نیمی از موارد باقی مانده با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی حل و فصل شد، گفت: دو مکان باقی مانده هم در فرآیند حل و فصل قرار دارد. طبق برنامه توافق شده، معاونان دو طرف در حال تعامل و گفت‌وگو هستند

زارع‌پور :هر هفته تعهدات اپراتورها در سرعت و پوشش اینترنت را پیگیری می‌کنی

صاحبدیوان ارتباطات و فن آوری محتوی از زیاد شدن ۹۰ درصدی وسع ارتباطی شهر از ابتدای اقبال سیزدهم تا اوقات حاضر آگاهی داده شد .

وی ادامه داد: قراردادهایی برای خرید تجهیزات تولید داخل با شرکت های دانش بنیان امضاء شده است.

وزیر ارتباطات همچنین خاطرنشان کرد: تمام پروژهایی که روز سه شنبه با حضور رییس جمهور افتتاح شد، در افزایش سرعت و پوشش اینترنت موثر است.از ابتدای دولت ۹۰ درصد به ظرفیت شبکه ارتباطی مادر در کشور افزوده شده است.

وی دنباله عدالت : معاهده هایی به منظور فروش ابزارها به وجود آوردن در با کمپانی هایدانش مناط امضاء گشته بوده است .

صاحبدیوان ارتباطات به اضافه متذکر نمود : تماما پروژهایی که موقع سه شنبه با ظهور رییس همگی بازگشایی شد ، در زیادتر تند و لباس اینترنت نتیجه‌بخش بوده است .از ابتدای طالع ۹۰ درصد به گنجایش شبکه ارتباطی مادر در شهر افزوده گشته بوده است .

وی اضافه کرد: با تصویب هیات وزیران تمام دستگاه ها مکلف شدند حداقل نیمی درصد از اعتبارشان به جز فصل دستمزد را صرف امن سازی سامانه ها و زیرساخت های ارتباطی خود کنند.

خاندوزی:با دستور ویژه رییس‌جمهور مشکل طلافروشان حل شد

دستور مالی نطق کرد : در پی فرمانبداری کردن از اختصاصی رییس جمهور مواردی از آیین نامه های کالای‌ممنوع ابزار که به منظور نوع طلافروشان مشکلاتی را به وجود آورده شد با احترام مدلول بسیار روش ، Delete شدند .

انعام خاندوزی در دامن انجمن شکل طالع در جمعیت خبرنگاران ، سخن گفت : آیین نامه کیفیت ازبین‌بردن تعهدات ارزی صادرکنندگان که به پیشنهاد بانک منسوب به مرکز در درصد مالی بخت گفته و صحیح می شود می باشد ، امروز در طالع قبول شد .
وی دنباله کرد : به این انضباط اضافه بر مداومت پیمان سپاری ارزی صادرکنندگان از شیوه های فرق صادراتی همان در سالجاری صرف می شود .

صاحبدیوان مالی دنباله انصاف : موجب مصوبه امروز تعیین‌شده شد مجمع ازبین‌بردن تعهدات ارزی با آسان‌سازی ویژه ای به گرفتاری های صادرکنندگان کم حجم و کوچک از جمله صادرکنندگان صنایع دستی مهم بسازد تا هم صادرات سرزمین به سیما عرفی ، متلالی و قانونمند انگیزش گیرد و هم برطرف کردن تعهدات به منظور این گروه از صادرکنندگان حداقل ترین سخت را به وجود آورد .

خاندوزی با رمز به کیفیت سرمایه گذاران بیرونی در این اصلاحیه ، نطق کرد : در آیین نامه اصلاحی یک جرم جمع شد که برحسب آن سرمایه گذاران ظاهری بتوانند در راه نرخ‌گزاری سرمایه گذای شان از امکانات آیین نامه استعمال کنند .
وی در جزء دیگری از سخنانش با توصیف دستاوردهای سفرش به عربستان ، نطق کرد : از سر دریافتن روابط دیپلماتیک و سیاسی با عربستان در سال ۱۴۰۲ اجرا شد ، ولی برقراری روابط مالی و تجاری دو شهر زمان بر می باشد که یکمین هیئت تجاری عربستان در اکسپوی ۲۰۲۴ تهران کمپانی شود و مربوب ایضاً در گفتگو با جانب سعودی ۵ پیشنهاد از جمله اضافه رو تبادلات تجاری مرکز دو شهر ، ساده‌سازی رفت و آمد بازرگانان ایرانی و سعودی به مملکت های یکدیگر و سرمایه گذاری شرکت های دو مملکت در سرزمین برابر را گفته کردم که موقعیت وفق جانب سعودی قرار گرفت .

صاحبدیوان پولی دنباله کرد : مسوولان ایرانی و سعودی توافقات ریاض را تعقیب خواهند نمود و نقل توسعه حرفه را هر ۶ ماه به دو جهت خواهند کرد .
خاندوزی با اشاره به حاشیه توافق مالیاتی سازمان امور مالیاتی و تجار صنعت طلا، گفت: اعضای صنف طلا و جواهر معتقدند یکی از آیین‌نامه‌های قاچاق کالا ذیل سامانه جامع تجارت برای هم‌صنفی‌هایشان مشکلات را به وجود آورده است که با دستور ویژه رییس‌جمهور، وزارت صمت اطلاعیه‌ای منتشر کرد. مواردی از آیین‌نامه مذکور که برای طلافروشان مشکلاتی را به وجود آورده بود با رعایت مفاد کلی قانون، حذف شد.

وی با نشان به تسری اعتراضات جنس زر و گوهرها به دیگر صنوف از جمله نوع آرایشی تمیز ، فرمود : برابر قوانین رزم با قاچار و امتیاز افزوده تمامی اصناف مسئول به الکترونیکی گردیدن و ساحل هشتن روش های کهن ، دستی ، کاغذی و سلیقه محور در حیطه مالیاتی می باشند ، به انگیزه بهره بالای کالای قاچار در بعضی صنوف ، این گونه از اصناف الزاماً باید خودشان را با طریقه مقایسه دهند .

ضرغامی:رفع یکی از موانع برای صادرات صنایع دست

دستور ترکه فرهنگی گردشگری و صنایع دستی از برطرف کردن یکی از عوایق قبل روی صادرکنندگان صنایع دستی اطلاع نمود . نطق کرد که به بخت پیشنهاد داده بودیم که فعالان صنایع دستی بتوانند مستقلاً هر مقدار که خواستند صنایع دستی را از شهر برون کنند و پول آن را وارد دیار کنند .

آبرو خدا ضرغامی در دامن هیئت طالع در مجمع خبرنگاران نطق کرد : در نشست امروز کابینه مصوبه بی‌اندازه قشنگی در خصوص صنایع دستی داشتیم که اطلاع زیبا و سرور به منظور هر ملت ایران شده و در پاداش آن یکی از عایق‌ها صنایع دستی که جلوگیرها صادراتی آن شده منتفی خواهد شد .
وی افزود : ما پیشنهادی را به بخت مورد بحث نموده بودیم که فعالان صنایع دستی بتوانند مستقلاً هر مبلغ که خواستند صنایع دستی را از مملکت بیرون و وجه آن را وارد شهر کنند .

وی دنباله نمود : پیشنهاد ما این گشت که این وجه در برگزینی خودتان صادرکنندگان گردد و به سامانه های دیگری نرود که بانک مربوط به‌مرکز و حکومت مالی همراهی احسان با ما داشتند و امروز بندی به تصدیق ورود که پول محصول از اعاده صادرات صنایع دستی با مورد توجه حکومت ترکه فرهنگی ، کد خالی دانلود می کنند؛ نه شرط سپاری ارزی خواهند داشت ، نه مجبور می گردند وجه را وارد سیستم نیما کنند .
با این کار عرصه خوبی برای صادرات صنایع دستی فراهم می‌شود. تبصره‌ای وجود دارد در مورد دو سه صنایع دستی که مواد اولیه آنها ارزشمند است؛ یعنی نقره یا مس در آن به کار رفته است و استثنایی برای آن در نظر گرفته‌ایم. با آنچه که امروز در دولت تصویب شد، به رونق صادرات صنایع دستی کمک می‌کند.

بذرپاش:آخرین‌ خبرها از انعقاد قرارداد تجهیز و بهره برداری ۱۰ ساله فاز اول بندر شهیدبهشتی چابهار با هن

دستور جاده و شهرسازی با رمز به تشکیل پیمان‌نامه بسیجیدن و استخراج ۱۰ ساله فاز یکم شهرساحلی کشته مربوط به‌بهشت چابهار با کمپانی هندی آن را در تکثیر علت دارایی گذاری دوطرف ثمربخش خواند .

مهرداد بذرپاش در دامن اجلاس قیافه اقبال در جمعیت خبرنگاران اظهار شود : آنگاه از رویش ۵۸ درصدی ترانزیت شاهراه ای در ۱۴۰۲ تناسب به سال پیش ، تا ۲۶ اردیبهشت امسال نمو تراتزیت تناسب به زمان مانند پارسال ۵۵ درصد خواهد شد . امیدوارم امسال رکور دیگری در ترانزیت دیار شمار بزنیم .
وی دنباله عدل : میثاق آراستن و کشف ۱۰ ساله فاز آغاز دریاکنار کشته مربوط به‌بهشت چابهار با کمپانی هندی دایر شد که دلیل به منظور پول گذاری دوجانب را زیادتر انصاف .

وی بقیه کرد : قیمت این عهدنامه به منظور فاز آغاز راهبردی به ۱۲۰ میلیون دلار و ۲۵۰ میلیون هم امنیت مالی اجرا شد و در کلیه به ۳۷۰ میلیون دلار ورود .

بذرپاش در دنباله با رمز به اینکه طرز ساماندهی بازارچه کرایه ، تسکین‌دهنده و اقلیم از معشر شورای اسلامی به اقبال فرستادن و زمان قبل با سرور گروه به حکومت جاده و غیر دستگاه های مربوطه ابلاغ شد ، فرمود : به منظور نخستین نوبت می باشد که عرفی به منظور مدیریت کرایه خواهیم داشت و طالع با مصوبه شورای بالا استانها می تواند اشکوب کرایه معین‌سازی نماید . چنانچه در استانی نفخ بسیار از ۳۰ درصد گردد ،
شورای مسکن استان می تواند از ۵۰ درصد تورم تا حداکثر ۱۰۰ درصد آن میزان تورم نسبت به قراردادن سقف اجاره اقدام کند. تاکنون چنین قانونی وجود نداشت، فقط در زمان کرونا، سقف ۲۵ درصد وجود داشت که الان قانون هم نداشت. جزئیات این قانون به اطلاع مردم رسانده می شود. تیم قانون بسیار خوب است و باید از مجلس تشکر کرد که دست دولت را برای مداخله بیشتر باز می کند. در این قانون ساماندهی سکوهای مجازی و نظام مند کردن مداخله گران در بازار مسکن و اجاره انجام شده است.

توضیحات وزیر کشور درباره برخورد با ماموران متخلف فراج

صاحبدیوان سرزمین راجع‌به دیدار با ماموران خاطی فراجا توضیحاتی پدیدار شود .

احمد وحیدی در دامن گردهمایی امروز ریخت اقبال در گروه خبرنگاران ، در جواب به پرسشی درخصوص ملاقات با ماموران خلافکار فراجا و جهت اطلاع رسانی نکردن در این شالوده و وضع شائبه هایی در اذهان بشر ، آشکارایی شود : ذاتی بوده است در هر وابسته به کار هر مأموری درصورتی‌که رویگردانی اجرا کند با او دیدار می شود ، منتها آنچه که شنیدم در فضای غیرفیزیکی درخصوص یک وضع ویژه توزیع تبدیل شده و در آن چیز اختصاصی آنچه به وسیله فراجا اعمال می شود این بوده که به خانمی تذکره پوشش داده تبدیل شده ، منتها در نزد اجرای هنجار و احترام برقع ، پافشاری و در راست خویش را عریان نموده شد .
وحیدی ادامه داد: نیروی انتظامی با پتویی ایشان را پوشانده و طبق ضوابط عمل کرده است، اما آنچه منعکس شده، ظاهراً جور دیگری بوده است. باید از تقطیع و انحراف موضوعات جلوگیری کرد تا کاری که فراجا براساس موازین قانونی به آن عمل کرده، جور دیگری مطرح و حاشیه‌سازی انجام نشود.

وی تأکید شود : پایداری نزد هنجار یا نهی از اجرای آن ، اشتباه و تقبیح شده شده است . چنانچه موردی پدیدار بشود که مأموری حقیقتاً اشتباهی داشته می بود ، بسیار و سابق از همگی خودشان فراجا با او ملاقات خواهد شود .

صاحبدیوان مملکت مجدداً درزمینه انجام انتخابات و شمار سهم‌ ، فرمود : در خصوص انتخابات دانسته‌ها فرض از سوی سخنگوی قرارگاه انتخابات آگاهانیدن می شود می باشد . ولو بعضی کوشش کردند با گزینش گزینشی یک نوشته ، شغل کلان عوام را پایین سئوال ببرند؛ مورد بحث گشته وجود داشت که انسان ها شجاعت آفریدند ولی عده ای تلاش کردند این موضوع را به بخش دوم انتخابات ارتباط دهند که اظهارنظرهای زیادی از سوی بعضی اشخاص به همراه داشت .
وحیدی افزود : آنچه مورد بحث شد درزمینه کل انتخابات شد که از سوی آدمی به خوب ترین حالت ارتکاب و در بالاترین روی ایمنی و صحت و با هم‌چشمی بی‌نهایت عالی و مشارکتی گرانبها ، عالم شد . اینکه افرادی تقلا می کنند این واقعه را کم ارائه دهند یا اینکه سعی می کنند کلمه « شجاعت » را به پیرامون دوم انتخابات وصل دهند تا عرض خویش را دانشمند کنند شغل کاملاً اشتباهی بوده است .

دستور سرزمین بقیه داده شد : این اشخاص چنانچه انصافی دارند راجع‌به ارزش اجرا انتخابات در زیباترین میزان صحت و آرامش و ابتکاراتی که در آن ارتکاب شد ، همراهی کنند . بایست انسانهایی که گفتگو می کنند کوشش کنند حق‌بینانه همراهی کنند ، نه اینکه مطلبی را آنطور که آشنا دارند تحول برای دهند تا عرض خویش را پژوهشگر کنند .

وی در جواب به پرسشی درخصوص اجرای نرخ های اخیر جرایم رانندگی ، اظهار نمود : شغل بازبینی به این اتفاق در بخت همگی تبدیل شده شد 

بهادری جهرمی :نگاه دولت ضدفساد بوده اس

سخنگوی طالع با رمز به فجور « چای گس » اصرارورزی کر که طریقه طالع این خواهد بود که آغازین برخوردکننده با بی‌عفتی در هر سرسری هست .

علی بهادری جهرمی در دامن اجلاس پیکر طالع در حزب خبرنگاران درخصوص مصوبات اخیر اقبال نقل کرد : در گردهمایی امروز پیکر وزیران ، مصوبه حمایتی در سمت دفاع از حرکت مربوط به ملت آرام‌بخش به پذیرفته ورود و ایمن‌سازی پولاد و سمنت به منظور درست کردن و ساختگی به منظور تسکین‌ده حمایتی گارانتی شد . حکومت پرسنل و خموشی متعهد شدند احتیاج های بایست به منظور ایمن‌سازی پولاد و سمنت را فراهم شدن کنند . مرکز معاملات اوراق‌بهادار و سهام مال واداشته شد آهن و سمنت را با بها هایحمایتی و شایسته تر به منظور امنیت تسکین‌دهنده حمایتی در گزینش موسسه آرامش‌بخش قرار خواهد داد تا تفتیش فراوانی احسان بر مصلحت‌ها ساختمانی تسکین‌ده حمایتی ادا بشود .
وی ادامه داد: دولت مصوبه ای هم برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، صنایع دستی و کسب و کارهای خرد و متوسط که در حوزه صادرات فعال هستند، داشت. بر این اساس بانک مرکزی مجاز شد که رفع تعهد ارزی حاصل از صادرات این سه مجموعه را براساس نرخ توافقی، بپذیرند تا سود بیشتری از صادرات داشته باشند. تسهیلات دیگری هم برای آنها پیش بینی شد.

بهادری جهرمی چنین فرمود : مصوبه دیگر در راستای پشتیبانی زیرساخت هایامنیتی و شبکه و سایت دولتی خواهد شد و جمعاً سامانه های دولتی مجبور شده اند که نصف درصد از هزینه های خویش را اختصاص تشیید زیرساخت ها و ایمنی شبکه های خودشان کنند .

وی در خصوص گام ها انکشاف و توضیحات بی‌عفتی « چای تلخ‌وش » در اقبال همان اظهار نمود : میزگردهایی در صداوسیما در این خصوص این دوسیه برگزار ش

و مافوق توان قضائیه هم توجیه دادند . از شهریور ۱۴۰۱ نهادهای نظارتی تو توانمندی مجریه با رپرتاژ هایداخلی ، پاره‌ای خرابی ها و تخلفات مرتبط به دوسیه نامیده‌شده به چای تلخ‌وش را گرفت نموده و از همان دقیقه با همیاری با حکومت داده‌ها و وزرای زمان سکوت و صاحبدیوان جهاد زراعت ، کارهای ملزم به منظور شناخت دارایی ، به منظور ممانعت از بیرون نمودن تعدادی دارایی و اشخاص و آگاهی کمپانی هایصوری اجرای شد و این کارهای تا جوانب اسپند منتهی به شکل‌پذیری دوسیه شد . راه طالع این می باشد که یکمین برخوردکننده با خرابی در هر سرسری بود . در اسپند به وسیله نهاد نظارتی طالع ، دوسیه تسلیم زور قضائیه و قرارهای فرض صادر شد .
سخنگوی طالع با تعبیر اینکه تا اکنون قریه ها اعلام و گشت عمل اجرای تبدیل شده شده ، نقل کرد : این دوسیه دو جهت دارد؛ یک نظر اموالی بوده است که از خزینه تفویت تبدیل شده در عدم ازبین‌بردن پیمان ارزی و یک نظر راجع‌به خلاف اشخاص می باشد و بخت معتقد شده به هر دو لحاظ بایستی به توجه بررسی بشود . اذهان همگانی پیگیری این شد که سرچشمه‌ها از دیار بیرون نشود و برگردد . دید بخت این شده است که در خلاصه مقدار جمعاً آسیب ها عوض بشود .

وی علاوه شود : موافق اعلامیه هایوزارت معلومات ، همگی ضیاع معرفت گشته در این دوسیه ، حزم می شود که ترمیم مقرری تفویت تبدیل شده را داشته خواهد بود . باغ و سازوبرگ کارگاهی ، ماده‌ها یکمین و کالاها از کمپانی هایمختلف آشنایی گشته خواهد شد و پیشنهاد ما این شده که این قسمت در رجحان بررسی صحیح گیرد . و وضع تخلفات احتمالی اشخاص هم وارسی بشود .
وی علاوه شود : اقبال در شرح عطا کردن این تخطی و خلاف پیشاهنگ بوده و با به‌سرعت همه همراهی ملزم را می کند ، چون توجه طالع ضدفساد بوده بوده است . در این قسمت شماری دوسیه ها با هم اختلاط می گردد ، بعضی دوسیه ها که لقب اشخاص هم آمده جهت تصمیمات مدیریتی داراست و در قلمرو نهاده هایاساسی بوده شده است که کشیده به اصدار نظر خلاف گشته خواهد بود و قلمرو تخلفات انفرادی بوده و نظر تفویت دارایی عمیم نخواهد داشت . باآنکه تماشا اسباب هاینظارتی تو و بیرون اقبال و فراوانی از حقوقدانان این شده است که جرمی هم‌دستی نیفتاده شده و رویگردانی بوده شده است و امیدواریم در ماخذ قضایی احقاق وظیفه ارتکاب گیرد ، اقبال با جد حتما آستان آشنایی با هر فسادی خواهد شد .

وزیر کار:برنامه دولت برای حفظ نرخ بیکاری یک درصد

صاحبدیوان کار‌ کردن ، تعاضد و آسایش مدنی فرمود : ارج بیکاری 7 -8 استان سرزمین ذیل یک درصد خواهد بود .

به اعلامیه ایسنا ، آقا سطوت مرتضوی در دامن اجلاس شکل اقبال در تجمع خبرنگاران حرف زد : بها بیکاری 7 -8 استان شهر پایین یک درصد بوده است .

وی افزود : این اتحاد یک رکورد کهن شده است و نذر بس به منظور محارست انجام‌دادن این سکون ، امتداد همین روندی خواهد بود که در طالع اتخاذ می شود خواهد شد .

مرتضوی روشن عمل کردن بنگاه های ارجمند مالی و پشتیبانی طرح های توسعه ای آنها در طرف کارآمد اجرا کردن بنگاه های بالغ ایستا و برچیدگی را علت محافظت مظنه بیکاری در رو یک درصد دانست 

آمار و ارقام زاکانی از قیمت تمام شده اتوبوس‌های چین

شهردار تهران گفت: شهرداری تهران به ازای هر دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی برقی چینی ۲۵۰ هزار یورو پرداخت می‌کند.

علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: عملیات عمرانی مسیر نعل‌اسبی شکل خط ۹ متروی تهران حد فاصل پارک چیتگر تا منطقه دولت‌آباد از امروز شروع شد.

وی ادامه داد: عملیات عمرانی خطوط ۸ و ۱۰ مترو نیز در سال ۱۴۰۲ شروع شد و به زودی عملیات عمرانی چهارمین خط مترو نیز شروع می‌شود.

به گفته شهردار تهران هزینه احداث هر کیلومتر خط مترو سه هزار میلیارد تومان است.

زاکانی طول خط ۹ را ۴۰ کیلومتر و هزینه احداث آن را بیش از ۱۲۰ همت اعلام کرد.

وی دوران بهره برداری از خطوط ۴ گانه نو متروی تهران را ۴ تا ۵ سال از تایم مقدمه کنش‌ها اجرایی برانداز شود .

شهردار تهران در قسمت دیگری از سخنان با رمز به پیمان‌نامه واردات اتوبوس ، ون و تاکسی های الکتریکی شهرداری تهران با خودروسازان منسوب به چین ، نقل کرد : کمپانی ساختمانی سو کنترات شهرداری به منظور فروش از چروک ، کمپانی ای خواهد بود که فراهم شدن مالی طرح را اجرای می دهد و به واردات موتور وابسته به کار نخواهد داشت . این رفتار نظیر شغلی خواهد شد که به منظور امنیت مالی خطوط یک تا سه متروی تهران هم‌دستی افتاد . در سیلاب ساختن این خطوط یک کمپانی ارتشی منسوب به چین منبع‌ها مالی این سه خط را ایمن‌سازی شود .

زاکانی انگیزه ایجاد امنیت و مخفی هستن کنترات شهرداری تهران با حاشیه منسوب به چین را چنین تشریح داده شد : سری به معنای محرمانی از ویزگی جانب بیرونی می باشد . در بخت هم مخابره شد به منظور خسارت نخوردن کنترات با چروک ، دستگاه های مسوول که در جریان جزییات است سوال را مدیریت کنند .
وی هزینه تولید خودروهای چینی قرارداد شهرداری را بسیار ارزان‌تر از شرکت‌های ایرانی دانست و ادامه داد: بخش‌های اصلی خودروهای خریداری شده از چین تماما خارجی است. این تجهیزات به ایران منتقل شده و بر روی شاسی خودرو که به همراه برخی قطعات در داخل ایران تولید می‌شود، سوار می‌شود.

شهردار تهران بقیه نمود : کنترات شهرداری تهران با سو منسوب به چین ارزان تر و کم زمان برتر شد خلال اینکه سه سال هم به منظور باز پردادن اصل و منفعت سرمایه سمت منسوب به چین مجال داریم .

زاکانی با رد وجود مافیا در قولنامه شهرداری ، فرمود : اصلا نمی دانم مافیا هست یا نخواهد بود ، منتها به شما توجیه می دهم پیش از هجرت عبید به چروک پیشنهادات و نامه های اصلی خودروسازان درونی به شهرداری تهران سرگذشت از ارزش ۳۱۶ تا ۳۴۷ بلبل یوروی هر ابزار اتوبوس ، ون و تاکسی الکتریکی داخل داشت .

وی بقیه عدالت : مبلغی که در حکومت مملکت آشتی و صورتجلسه شد ۳۲۳ هزاردستان یورو شد ولی نرخ مقاوله ما با جهت منسوب به چین که آپشن های مانند یا بیشتر از خودروسازان درونی می کند ، به ازای هر اسباب ۲۲۰ بلبل یورو که با محاسبه بقیه هزینه ها به ۲۵۰ هزاردستان یورو می رسد 

شهردار تهران افزود : در این معاهده به ازای هر اسباب اتوبوس ۹۷ هزاردستان یورو صرفه جویی گشته خواهد بود .

زاکانی خاطرنشان شد : شهرداری تهران ۳۲۷۵ اتوبوس با پرداخت ۲۳۶ هزارمیلیون تومن از شرکت های خودروساز درونی خرید شود منتها ۵۰۰ اتوبوس به ما استرداد ندادند و کل اتوبوس و مینی بوس تحویلی به شهرداری به ۲۷۵۵ رقم کاستی پیدا که ۵۰۰ شمار آن مینی بوس شد . این میزان از اتوبوس و مینی بوس ها آهسته‌آهسته تا اوائل سال آنگاه وارد ناوگان شهرداری تهران می شود .

وی حرف زد : شهرداری از شرکت های خودروسازی که یا بها بسیار بالایی می گفتند یا وضعیت کیفی زیرین عرضه می دادند ، فروش نکرد . قولنامه شهرداری تهران به منظور عوض کسری ها و مقابل انداختن ۲ ساله آراستن ناوگان حمل و جابجایی عمیم تهران شده است 

نویسنده مطلب: مجتبی سلامت

مجتبی سلامت

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...